پـایـه نـهم

به پـایـه نـُــــهـُـم دآت بِلاگ دآت آی آر خـــوش اومــَدیــن ;) برگرفته شده از payenohom.blog.ir

پـایـه نـهم

به پـایـه نـُــــهـُـم دآت بِلاگ دآت آی آر خـــوش اومــَدیــن ;)

پـایـه نـهم

Site RSS : PAYENOHOM.BLOG.IR/rss
پـایـه نـهم = littleadvicer.blog.ir

آخرین نظرات

http://s6.picofile.com/file/8193963792/Capture.PNG

دانلود پیش نویس کتاب های درسی نهم متوسطه 94-95

به اطلاع همکاران ، صاحبنظران ، معلمان و دبیران گرامی می رساند کتاب ها (غیر قابل استناد) بوده و کتاب های پایه سوم دوره متوسطه اول (نهم) جهت آشنایی بیشتر همکاران با ساختار کتاب ، در دسترس عموم قرار می گیرند. لازم بذکر است این کتاب ها نسخه نهایی نمی باشند و بدلیل احتمال تغییرات، به هیچ وجه قابل استناد نیستند.

شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را جهت بهبود روند تالیف کتاب ها زیر  از طریق پست های الکترونیکی زیر  ارسال نمایید.

talif@talif.sch.ir و radmin@talif.sch.ir

+ سلام ؛

دوستان این مجموعه ای که در ادامه برای شما قرار گرفته اختصاصی این سایت یعنی (PAYENOHOM.blog.ir) هستش توجه داشته باشید که برای اجرای فایل ها پس از دانلود به نرم افزار PDF احتیاج دارید .

سال نهم متوسطه 94-95

پیش نویس کتاب فارسی - حجم فایل: 5.73 مگا بایت- (04/12/93)


پیش نویس کتاب انگلیسی- دروس 1 و 2 (07/11/93)

پیش نویس کتاب عربی- دروس 1 الی 4 (07/11/93)

پیش نویس کتاب مهارت های نوشتاری (07/11/93)


پیش نویس کتاب ریاضی  کل کتاب  (24/01/94) 


پیش نویس 4 فصل کتاب فرهنگ و هنر - عکاسی- سوزن دوزی- طراحی نقوش هندسی-زیر لاکی (14/11/93)


پیش نویس کتاب عربی- دروس5 و 6 (15/01/94)


پیش نویس کتاب کاروفناوری (02/03/94)

پیش نویس پیام های آسمان  (26/03/94)



نظرات (۱۹)

ممنون..دانلودشون کردم:))
بنظر میرسه علوم سخت باید باشه:((
پاسخ:
خواهش عزیزم
معلم علوم ما که میگفت علوم و ریاضی سال دیگتون دو برابر امسال بیشتر و سخت تره
اره منم شنیدم که میگن باید سخت باشه:((
پاسخ:
البته میدونی خود من وقتی ریاضی امسالمون رو دیدم گفتم اووووووف چه سخته ولی آخر سال دیدم که خیلیم آسون بود فک کنم کسای دیگه هم همینطوری گفتن چونکه نخوندنشون
اره شایددد...
نسخه پیشنویس علوم بخش فیزیش(نیرووحرت وفشارو...ماشین هاو...)))سخت نیس؟؟
پاسخ:
خب بستگی به خودت داره ریاضیت خوب باشه مشکلی نخواهی داشت ولی خب اگه ... :دی
معلم ما میگفتش که فیزیک و مسئله های ریاضی فرمولی توی نهم بیشتر از هشتم میشن و خب بماند که من چقدر از حساب و کتاب و مکانیک و فرمولا بدم میاد
اره کاملن مشخصه که نهم فرمولی تره نسبت به هشتم:))))
منم از حفظ کردنای مزخرف که تاریخ انقضاشون فقط وفقط دوساعته بدم میاد:(((((((
پاسخ:
خب مشخصه که باید سخت تر و فرمولی تر باشه بالاخره یه پایه میریم بالاتر و کتابا هم سخت تر میشن دیگه هر چند که از ما بدبختا خیلی بیگاری میکشن و بیشتر از توانمون ازمون فعالیت میخوان
البته خب من حفظ کردنو به مکانیک و ریاضی و کلا چیزای فکر کردنی ترجیح میدم :))))))))
سمپادی که نیستی؟؟
پاسخ:
نه بابا کجای من به سمپادیا میخوره ؟! تو چی سمپادی ؟
اره من سمپادی ام:)))
چرا به سمپادیا میخوری:)))))"_"
پاسخ:
اه خوش به حالت بچه خرخون :)))))))
جدی به خودم امیدوار شدم آخه من یه خنگ درجه یکم :)
خرخون؟؟؟؟؟؟؟؟توهین نکن:))خخخ
سمپادی هستم ولی خرخون وعینکی نیستم:)))))
اصن بهت نمیاد خنگ منگ باشی:)من که اولین بار اومدم وبت فک کردم ی ادم بزرگ داره ای وبو این مطالبو مینویسه که معلمه ولی بعد..
پاسخ:
خرخونی دیگه انکار نکن منکه کلا با کتابام قهرم البته خب میخونما ولی از بس خنگم هیچی تو مخم نمیمونه
اه چه جالب پس خیلی مخی دیه
هرگز کسی را از روی چهره اش قضاوت نکنید ها ها ها جدی ؟! چه جالب آخه همه میگن بزرگ منشانه رفتار میکنم من میگم نه :دی کی فهمیدی هم سن خودتم
خرخون چیه؟؟؟جلد کتابو میبینم خوابم میگیره:))))
راس گفتن رفتارت واقعا بزرگ منشانس:)))))
تو کامنت اول که گفتی معلم علوممون میگفت....فهمیدم همسن خودمی:))
پاسخ:
خخخخخخخخخخ پس مثه خودمی :)
جدی ؟! اه بدم اومد ولی من خیلی شیطونم
آهام
سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری تبریک میگم - به منم سر بزن

آدرس: http://www.bia2skin.ir
پاسخ:
اولا اینکه خودم میدونم قشنگه دوما اینکه تبریکــــــــــــ؟!ـــــــــــــ :\
سوما تبلیغ وای وای وای
اره مث خودتم....:)))
بنظر میاد شیطون هم هستی|:)
پاسخ:
بله بله بله
اونم هستیم :)
روزه ای؟؟؟؟
پاسخ:
نه تو چی
من روزم:)))
میگم اخه سر سفره افطار نیستی...
پاسخ:
ایول بابا چجوری میگیری منکه میمیرم
منم تا 6خوبم از 6به بعد میرم تو کما......
پاسخ:
خب نگیر عزیز من خوب نیس که اونم واسه ماهایی که تو سن بلوغیم
نه من میگیرم..روزه واجبه ..تاوقتی نمردم میگیرم:)))))
پاسخ:
پس خودت و تقویت کن
سلام عزیز...
وبت عالیه به منم سر بزن.
با تبادل لینک موافق عایا؟
پاسخ:
سلام لذیذ
در اون که شکی نی ولی اینجای جای تبلیغ نی عزیزم
نچ من فقط با کسایی تبادل لینک میکنم که توی وبشون هدفی باشه و نوشته هاشون کپی نباشه
  • علی شبگرد
  • هه هه عقل نداریم راحتیمااا :)))
    lمرسی :)
    پاسخ:
    بله بله بله اصن خوشبختی یعنی همین
    خواهش
    Pdfروبایددانلودکنم تااجراکنه دانلودهامو


    پاسخ:
    خب عزیز باید pdf رو داشته باشی تا اجرا کنه دیگه اینا همه فرمتاشون pdf هستش
    http://bio9.blogfa.com/
    Mamnon az inke ketabaro gozashtin😉
    پاسخ:
    خواهش میکنم دوست عزیز
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی